niedziela, 8 czerwca 2014

Recenzja : Igrzyska Śmierci

"IGRZYSKA ŚMIERCI" - Suzanne Collins 

źródło zdjęcia : mediarodzina.pl

Tytuł : Igrzyska Śmierci 

Seria : Igrzyska Śmierci 

Autor : Suzanne Collins 

Wydawnictwo : Media Rodzina

Rok wydania : 2008 

Liczba stron : 350 


"Igrzyska Śmierci" to opowieść o świecie Panem rządzonym przez okrutne władze, w którym co roku dwójka nastolatków z każdego z dwunastu dystryktów wyrusza na Głodowe Igrzyska, by stoczyć walkę na śmierć i życie. Bohaterką, a jednocześnie narratorką książki jest szesnastoletnia Katniss Everdeen, która mieszka z matką i młodszą siostrą w jednym z najbiedniejszych dystryktów nowego państwa. Katniss po śmierci ojca jest głową rodziny – musi troszczyć się, by zapewnić byt młodszej siostrze i chorej matce, a już to zasługuje na miano prawdziwej walki o przetrwanie...O "Igrzyskach Śmierci" było głośno kilka miesięcy tomu, gdy do kina weszła ekranizacja tej powieści.  Po przeczytaniu kilku pierwszych rozdziałów, nie byłam zbyt zachwycona. Czytałam je trochę "na sił".  Jednk postanowiłam, że dotrę do końca tej książki i jak się potem przekonałam warto było. Gdzieś mniej więcej od 20 rozdziału magia pióra Suzanne Collins zaczęła działać. Nie mogłam się oderwać. Wiedziałam, że muszę przeczytać kontynuację. Książka super! Polecam 

3 komentarze:

  1. KOCHAM TĘ KSIĄŻKĘ! Cała seria jest niesamowita. Zmieniła mój pogląd na świat.

    Ja również ją zrecenzowałem :)
    http://czytanie-moim-tlenem.blogspot.com/2014/05/smierci-to-pierwszy-tom-bestsellerowej.html

    http://czytanie-moim-tlenem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń