czwartek, 30 kwietnia 2015

Podsumowanie kwietnia

PODSUMOWANIE KWIETNIA 

STOSIK 


Co przeczytałam w kwietniu? 
  • Pretty Little Liars XII "Rozpalone" 
  • PLL XIII "Skruszone" 
  • PLL XIV " Zatrute" 
  • "Biorąc Oddech" - Rebecca Donovan 
  • "Starter" - Lisa Price

Łącznie było to 1854 strony. W tym miesiącu zaczęłam również czytać "Dziewczynę Ognia i Cierni", ale jeszcze jej nie skończyłam. Kwiecień był nawet dobrym miesiącem pod względem czytelniczym, książek nie jest może jakoś mega dużo, ale jestem z nich zadowolona. Dodatkowo w tym miesiącu nawiązałam nową współpracę z Wydawnictwem Albatros, co naprawdę bardzo mnie ucieszyło, bo wydają dobre książki. 




Dwie książki po lewo stojące pionowo to książki wypożyczone z biblioteki : 
  • "Zimowe Sny" - Richard Paul Evans. 
  • "Tajemnica Noelle" - Diane Chamberlain. Na tę książkę bardzo długo  polowałam, słyszałam, że jest naprawdę dobra, jedna z lepszych które napisała ta autorka. Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam ją na półce w mojej bibliotece. Mam zamiar niedługo przeczytać. 
Książki leżące, od dołu to  : 
  • "Dziewczyna Ognia i Cierni" - Rea Carson. Egzemplarz od Wydawnictwa Albatros. Aktualnie czytam tą książkę, jestem na 236 stronie i nawet mi się spodobała. Myślałam, że bezie nudna, ale jak na razie jest całkiem przyjemną lekturą. Niedługo powinna pojawić się recenzja. 
  • "Biorąc Oddech" - Rebecca Donovan. Egzemplarz od Wydawnictwa Feeria Young. Już przeczytany, recenzja dostępna na blog tu
  • "Starter" - Lisa Price. Egzemplarz od Wydawnictwa Albatros. Książka, również przeczytana a recenzję znajdziecie tu
  • "Ród. Wiedźmy z Savannah 1 " - J.D. Horn . Egzemplarz od Wydawnictwa Feeria Young. Jeszcze nie przeczytany, książka przyszła jakieś 2 dni temu. Zabieram się za nią zaraz po skończeniu "Dziewczyny Ognia i cierni" 
  • "Dziewięć Żyć Chloe King. Tom 1 UPADŁA" - Liz Braswell . Ta książka to prezent urodziny od koleżanki. Bardzo cieszę się, z tej pozycji gdyż słyszałam o niej dużo, ale raczej sama bym jej sobie nie kupiła, jak znam siebie.. 
  • "Clariel" - Garth Nix. ( o tej książce zapomniałam gdy robiłam zdjęcie!). Egzemplarz finalny od Wydawnictwa Literackiego. A recenzja tu . 


Jak widać stosik kwietniowy nie jest może duży, ale są fajne książki, z których naprawdę się cieszę. Chciałabym, aby maj równie dobrym miesiącem co ten mijający. 

W komentarzach poniżej napiszcie mi jak Wy książki czytaliście z mojego stosiku i czy je polecacie czy może nie? 


_________________________________________________

Zapraszam was na mój profil na instagramie <-- 




7 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej, ale "Ród" chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytałam Starter w tym miesiącu ;) I fajny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z wymienionych nie miałam okazji przeczytać, ale "Dziewczyna ognia i cierni" stała się tak popularna, że chciałabym się z nią zapoznać :)
    Zapraszam do mnie: http://czytadelnia-joan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! :P
    Gratuluję współpracy. A stosik jest prześliczny *-*
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorąc oddech czytałam :) I szczerzę wolę o wiele pierwszą część jednak 3 tom lepszy od 2 :)
    Bardzo chcę przeczytać "Starter" i "Dziewczyna ognia i cierni" :)

    OdpowiedzUsuń