poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Ted Bundy. Bestia obok mnie - Ann Rule

 "TED BUNDY. BESTIA OBOK MNIE" - Ann Rule 

Przerażająca do szpiku kości i zaskakująco intymna legendarna już książka Ann Rule to opowieść kobiety, która zdaje sobie sprawę, że chłopak z dyżurki obok, jej przyjaciel, wrażliwy pracownik telefonu zaufania, to potwór w ludzkiej skórze.


Każdej przewróconej stronie towarzyszy zimny dreszcz, bo czy tak naprawdę znamy naszych bliskich?


Ted Bundy był jednym z najokrutniejszych amerykańskich seryjnych morderców, który przyznał się do zabicia przynajmniej trzydziestu sześciu młodych kobiet na terenie całego kraju. Skazano go na śmierć za trzy zabójstwa.

- opis Wydawcy 


Seryjni mordercy cieszą się popularnością, na którą nie zasługują, ale cóż rzec, tak działa nasza ciekawość i dobry marketing. Teda Bundy'ego nie trzeba chyba nikomu przedstawiać - jeden z najsławniejszych morderców Stanów Zjednoczonych. Książka "Ted Bundy. Bestia obok mnie" autorstwa Ann Rule to jeden z klasyków gatunku true crime, po raz pierwszy wydany w naszym kraju. 

"Ted Bundy. Bestia obok mnie" to książka, po którą sięgnęłam z czystej ciekawości tego kim był i co zrobił Ted Bundy. Miałam już pewne wyobrażenie na temat tego człowieka, czytałam o nim w Internecie, ale nie mogłam odmówić sobie pełnego wydania tej pozycji. Myślę, że warto zacząć od tego czym ta książka się wyróżnia od innych. Ann Rule to autorka głównie książek kryminalnych i artykułów z prawa karnego. Ann to także kobieta, która osobiście znała Teda Bundy'ego, razem pracowali przy telefonie zaufania. Kobieta miała z nim kontakt do samego końca, do jego egzekucji, na którą został skazany za swoje morderstwa. Myślę, że jest na tyle ciekawa perspektywa, że książka "Ted Bundy. Bestia obok mnie" ma szansę stać się bestselerem. 

Nie ukrywam, że trudno przechodzi mi napisanie tego, że ta książka mi się podobała, że zrobiła na mnie wrażenie, ponieważ z tyłu głowy wciąż mam głos, który szepcze mi, że za działalnością tego człowieka idą jego ofiary, kobiety, które pozbawił życia, nie dając im często szansy na rozpoczęcie tego życia. Mimo wszystko książka "Ted Bundy. Bestia obok mnie" jest jedną z lepszych pozycji jakie czytałam w życiu. Jest kompletna, krytyczna, pełna informacji i przesycona chorą rzeczywistością. Autorka skupia się nie tylko na postaci Teda, ale też na ich wspólnej relacji, na swego rodzaju przyjaźni, która ich połączyła. Bardzo dużo miejsca w tej książce zajmuje przyznanie się autorki do winy, winy tego, że nie zauważyła sygnałów, że omijała pewne fakty bo tak było łatwiej. Poza tym, "Ted Bundy. Bestia obok mnie" jest bardzo dokładna, precyzyjna, autorka zwraca uwagę na wiele aspektów działania Teda, na jego motywy, ogromnym smaczkiem są opisy spraw, o które policja go podejrzewała. Nie da się odmówić tej książce profesjonalizmu i chłodnej kalkulacji mimo, że autorka znała osobiście mordercę. 

Wiem, że tych z Was, którzy są ciekawi historii morderstw Teda Bundy'ego nie muszę namwiać do sięgnięcia po tę książkę, ponieważ zapewne macie już za sobą jej lekturę! To książka dla bardzo ciekawych i wytrwałych emocjonalnie. 


Wydawca - Wydawnictwo SQN
Data wydania - 28.07.2021
Liczba stron - 550


Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu SQN! 


10 komentarzy:

  1. Your style is very unique compared to other folks I've read stuff from.https://crack6.com/wondershare-filmora-crack/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super-Duper site! I am Loving it!! Will come back again, Im taking your feed also, Thanks. reallusion-character-creator-3

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your post style as it's unique from the others I'm seeing on the page.Corel Draw

    OdpowiedzUsuń

  4. Your post style is super Awesome and unique from others I am visiting the page I like your style.

    Reclaim File Recovery

    OdpowiedzUsuń


  5. I like this website very much,so much fantastic information.

    Guitar Pro

    OdpowiedzUsuń
  6. You write in such an amazing style and I really enjoy visiting your website. I hope you'll continue to write like this in the future.

    MIRC Crack

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the style of your post and how unique it is from others. This is my first time visiting the page and I like your style really much.
    Gather Proxy Premium

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! good post. I love the style of your post and how unique it is from others. This is my first time visiting the page and I like your style really much.

    proshow-producer

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your post style as it's unique from the others I'm seeing on the page. https://crackstores.com/proshow-producer-crack/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, Dear Thanks for sharing such great content with the US it’s really amazing content so please keep sharing. I also have something for you so please check out

    HowTo Crack MacOS

    OdpowiedzUsuń