poniedziałek, 15 marca 2021

Rozgrywka - Allie Reynolds

 "ROZGRYWKA" - Allie Reynolds

Curtis, Dale, Heather, Brent – minęła dekada, odkąd Milla ich widziała. I tyle samo czasu, od kiedy podczas elitarnych zawodów snowboardowych Saskia, jedna z nich, zniknęła bez śladu.
Cała piątka spodziewa się kameralnego weekendu wysoko w górach, ale kiedy tylko przekraczają próg schroniska, znikają ich telefony, a kolejka górska przestaje działać. Zamiast ognia w kominku czeka na nich instrukcja gry, która spowoduje, że odkryją swoje sekrety. I tajemnicę tego, co naprawdę wydarzyło się w dniu zawodów…
- opis Wydawcy 



"Rozgrywka" zachwyciła mnie swoim opisem i wydaniem gdy tylko ją zobaczyłam. Wydawnictwo wykonało dużo pracy, aby książka prezentowała się naprawdę pięknie. Powieść Allie Reynolds to świetny thriller z barwionymi na czerwono brzegami kartek, które  pobudzają wyobraźnię czytelnika podczas lektury. 

Milla, Curtis, Dale, Heather i Brent wybierają się w góry na spotkanie po latach. Miły i na pozór niezobowiązujący weekend przeradza się w prawdziwą i trudną walkę o życie każdej z osób. Schronisko, w którym się zatrzymali skrywa wiele tajemnic, ale chyba nie więcej niż nasi bohaterowie.. 

Góry i kryminały często można spotkać razem, wielu czytelników zna takie tytuły i "Rozgrywka" może być jednym z lepszych jakie przeczytacie. Nie mogłam uwierzyć gdy przeczytałam, że ta książka to debiut Allie Reynolds. Okazuje się, że czasem talent objawia się już przy pierwszy kontakcie z klawiaturą. "Rozgrywka" jest bardzo dobrym thrillerem, od którego naprawdę trudno się oderwać. Jest w nim dużo akcji oraz emocji, które dosłownie przelewają się na czytelnika. Czasem czułam złość i niedowierzanie podczas lektury, ale ani na moment nie straciłam zaangażowania w fabułę.  "Rozgrywkę" przeczytałam 'na raz', ponieważ inaczej nie mogłam. Ogromnym plusem jest lekkość narracji, jaką prowadzi autorka. Dodatkowym atutem jest, to że poznajemy historię z perspektywy teraźniejszych wydarzeń ze schroniska oraz te z przeszłości, gdy zaginęła jedna z przyjaciółek naszych bohaterów. 

Fani gatunku na pewno będą zachwyceni "Rozgrywką". Czytelnik odnajdzie w niej ciekawą intrygę, tajemnicę z przeszłości, bohaterów, którzy są bardzo realni oraz atmosferę gór przepełnioną bezkresną mgłą, zimnem i zamkniętym światem, z którego trzeba się wydostać jak najszybciej. 


Wydawca - Wydawnictwo Albatros 
Data wydania - 24.02.2021
Liczba stron - 416


Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu Albatros! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz