piątek, 31 lipca 2020

To tylko przyjaciel - Abby Jimenez

"TO TYLKO PRZYJACIEL" - Abby Jimenez


Kristen Peterson ceni w życiu niezależność i przyjaźń. Nie ma czasu dla facetów, którzy nie rozumieją jej poczucia humoru, ma go za to zawsze dla przyjaciół, ukochanego psa i własnej firmy, którą prężnie rozwija. Chciałaby mieć czas także dla swojego chłopaka Tylera, niestety on wiecznie nieobecny robi karierę w armii na zagranicznych kontraktach. Czas na macierzyństwo nigdy dla Kristen nie nadejdzie, niedługo przejdzie operacje, po której nie będzie mogła mieć dzieci. Wcześniej jednak odbędzie się ślub jej najlepszej przyjaciółki, Sloan. Kristen pomaga w przygotowaniach do wesela. Kiedy poznaje drużbę pana młodego, czuje że pojawia się między nimi niewytłumaczalnie silna chemia. 
- opis Wydawcy 


Książka "To tylko przyjaciel" przyciągnęła mnie swoją prostą i subtelną okładką, różowym, rzucającym się w oczy grzbietem oraz opisem, w którym dostrzegłam powieść idealną na nadchodzące wakacje. Czas letni kojarzy mi się właśnie z romansami i książkami, które choć szybko o nich zapominam to jednak dają wytchnienie i są osłodą na moje serce. Zabierając się za lekturę powieści Abby Jimenez miałam nadzieję trafić na niezobowiązującą, ale ciekawą fabułę i fajnych bohaterów. 

Jak już wspominałam, książka "To tylko przyjaciel" wyróżnia się na półce kolorem grzbietu, gdyż jest on różowy. Mnie ten kolor zawsze rozczula i choć co za dużo to nie zdrowo, to jednak różowe, księżniczkowe dodatki uwielbiam. 

Główną bohaterką powieści "To tylko przyjaciel" jest Kristen Peterson. Kobieta jest młoda, energiczna i w pełni oddaje się swojej karierze i rozwojowi osobistemu. To ten typ kobiety, która nie marzy o szybkim ślubie i gromadce pociech biegających po ogrodzie. Kristen ma mało czasu na uczucia, co doskonale komponuje się z pracą wyjazdową jej partnera. Także nasza bohaterka dzieli wolny czas pomiędzy przyjaciół, zakupy i ukochanego psa. Wszytko zmienia się podczas wesela jej koleżanki, gdzie poznaje Josha - mężczyznę, który od razu wzbudza w niej silne emocje. Jednak po bliższej rozmowie okazuje się, że młodzi mają odrobinę inne plany na życie, a więc jedyne co mogą sobie dać to romans. 

Choć nie oczekiwałam zbyt wiele od książki Abby Jimenez to przyznaję, że świetnie bawiłam się podczas lektury. Już dawno nie miałam okazji do przyjrzenia się bliżej relacji typu friends with benefits, a jest ona dość ważnym elementem w historii Kristen i Josha. Polega to na tym, że tych dwoje umawia się na spotkania, ale nie chcą i nie planują tworzyć ze sobą dłuższego związku. Jak każda relacja ma nowa swoich zwolenników jak i przeciwników. W powieść "To tylko przyjaciel" podobał mi się taki układ, gdyż wynikało z niego wiele ciekawych i odrobinę żenujących sytuacji. 

Nie ukrywam, że "To tylko przyjaciel" jest pozycją typowo wakacyjną, urlopową. Choć podczas lektury świetnie się bawiłam, to myślę, że drugi raz do tej historii nie wrócę. Nie sprawia to oczywiście, że źle będę ją wspominać, ponieważ jest wręcz przeciwnie. Już teraz (kilka dni po skończeniu książki) mam uśmiech na twarzy gdy tylko spojrzę na swój egzemplarz. Chcę tylko abyście byli świadomi, że nie jest to literatura wyższych lotów. "To tylko przyjaciel" jest świetną książką obyczajową, romansem, który przypadnie do gustu przede wszystkim kobietom. Jest w niej wartka fabuła, ciekawie skonstruowane postacie - zarówno kobiece jak i męskie, a także ogromna dawka humoru, który nie jest wulgarny, a po prostu śmieszy do łez. 

"To tylko przyjaciel" jest idealną pozycją na letnie wieczory, która uratuje Was przed nudą i kolejnym odcinkiem brazylijskiej telenoweli ( oczywiście bywają też ciekawe telenowele ;).


Wydawca - Wydawnictwo Muza 
Data wydania - 15.07.2020
Liczba stron - 480

Za egzemplarz książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Muza! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz