poniedziałek, 8 sierpnia 2022

Idealna - H.C. Warner

 "IDEALNA" - H.C. Warner 

Piękna, żywiołowa, bystra, seksowna… Po prostu IDEALNA! Marzenie każdego mężczyzny. Ben, który wciąż liże rany po rozstaniu z długoletnią partnerką, nawet nie śmiałby śnić o takiej dziewczynie. Tymczasem Bella przebojem wkracza w jego świat i wkrótce jest w niej zakochany po uszy. Kiedy postanawia ją poślubić – choć właściwie to ona podejmuje decyzję – nie ma pojęcia, że wkrótce jego dobre stosunki z rodzicami legną w gruzach, a długoletnie przyjaźnie będzie musiał złożyć na ołtarzu „szczęścia małżeńskiego“. Klasyczna zaborcza żona, która dopiero po ślubie pokazuje pazurki i próbuje zrobić z męża pantoflarza? O nie! Bella ma swój diaboliczny plan i realizuje go z żelazną konsekwencją. 
- opis Wydawcy 

Thrillery to jeden z moich ulubionych gatunków, po który także najczęściej sięgam. Są to pozycje zazwyczaj dość lekkie i wciągające na tyle, aby przeczytać je w krótkim czasie. Są po prostu świetnym przykładem rozrywki, jaką jest czytania książek. Jedną z ostatnich pozycji, po które sięgnęłam była "Idealna" H.C. Warner. 

"Idealna" to thriller, w którym poznajemy Bena, mężczyznę w średnim wieki, który niedawno rozstał się z długoletnią dziewczyną. Nie było nawet szczególnego powodu tego rozstania, po prostu kobieta stwierdziła, że chyba potrzebuje zmian. Ben starał się poradzić sobie z miłosnym zawodem za sprawą swoich oddanych przyjaciół. Niedługo potem poznaje Bellę - dziewczynę młodą, miłą, piękną, elokwentną - po prostu idealną. Po pojawieniu się w życiu mężczyzny Belli jego świat staje na głowie i jednocześnie bardzo szybko rusza do przodu. Bella okazje się mieć idealny plan dla nich.. 

Książka "Idealna" podzielona jest na 3 części, w których każda z postaci ma szansę przedstawić swój punkt widzenia. Jako pierwszą poznajemy perspektywę Bena. Następnie mamy okazję śledzić zachowanie i myśli Belli, a na koniec obie te perspektywy mieszają się. Jest to popularny zabieg w książkach, który bardzo lubię. Dzięki niemu miałam okazję przekonać jakimi bohaterami są Ben i Bella, a także ich najbliżsi. Dzięki podziałowi na perspektywy mogłam dowiedzieć się pewnych rzeczy o przeszłości bohaterów oraz poznać ich myśli. "Idealna" była niezwykle przejmującą lekturą, podczas której nie byłam pewna, kto jest tym złym. Każda z postaci miała szansę zaistnieć na kartach tej książki i my czytelnicy mieliśmy okazję poznać każdą z nich. Najbardziej interesującą postacią dla mnie była oczywiście Bella — kobieta kameleon. W mojej ocenie bardzo inteligentna i przebiegła osoba, która jednocześnie okazała się być kimś innym. 

"Idealną" H.C. Warner przeczytałam w ciągu kilku godzin, tak bardzo nie mogłam oderwać się o lektury. Zdaję sobie sprawę, że zapewne szybko zapomnę o tej pozycji, ale w momencie czytania byłam nią naprawdę zaciekawiona. Uważam, że w swoim gatunku, była to świetna książka, która dała mi wszystko, czego mogłabym od niej oczekiwać. 


Wydawca — Wydawnictwo Albatros 
Data wydania - 15.07.2022
Liczba stron - 385


Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu Albatros! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz