wtorek, 10 stycznia 2023

Chłopiec, kret, lis i koń. Historia animowana - Charlie Mackesy

 "CHŁOPIEC, KRET, LIS I KOŃ. HISTORIA ANIMOWANA" - Charlie Mackesy 

Niespodzianka dla fanów książki „Chłopiec, kret, lis i koń”.


Ogromny sukces pierwszej książki na całym świecie zaowocował filmem krótkometrażowym, w którym ożywiono występujące w niej postacie. powstała również nowa książka, która przedstawia kolejne przygody bohaterów.


Uniwersalna lekcja życia. o poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi, nazywanego domem, który nie zawsze musi mieć okna, drzwi, ściany i dach.
- opis Wydawcy

"Chłopiec, kret, lis i koń. Historia animowana" to przecudnie wydana książka, która świetnie sprawdzi się jako prezent zarówno dla młodszych, jak i starszych czytelników. Od pierwszej strony byłam nią oczarowana i myślę, że wielokrtonie będę do niej wracać. 

Książka "Chłopiec, kret, list i koń. Historia animowana" opowiada historię czwórki przyjaciół, którzy poznają się w nietypowych okolicznościach. Każdy z nich jest inny, ma inne marzenia i lęki. Razem postanawiają odnaleźć dom. Jednakże czym jest dom? Czy to zawsze budynek? Czy może chodzi o coś innego? 

Najnowsza książka Charliego Mackes'ego to wspaniała uczta dla miłośników krótkiej formy z okazałą oprawą graficzną. Nie miałam okazji czytać wcześniejszej historii o naszych bohaterach, ale chyba nie jest to konieczne. Jednakże teraz już po przeczytaniu Historii animowanej mam w planach sięgnięcie po poprzednią książkę autora. Mam nadzieję, że zachwyci mnie tak samo, jak ta. 

"Chłopiec, kret, lis i koń. Historia animowana" urzekła mnie nie tylko sentencjami i mądrością bohaterów, ale także oprawą graficzną. W tej pozycji znajdziemy minimalną liczbę słów, ale każde z nich oprawione jest przepiękną ilustracją. Obrazki są różne, ale w każdym z nich odnalazłam głębię i niesamowite przesłanie. Książka "Chłopiec, kret, lis i koń. Historia animowana" to świetna pozycja do przeglądania i powracania do niej na różnych etapach życia. Moim zdaniem sprawdzi radość nie tylko dzieciom, ale także dorosłym, którzy są spragnieni pięknych i głębokich ilustracji oraz życiowej mądrości. 

Bardzo zachęcam Was do sięgnięcia po tę pozycję, nawet do przejrzenia jej w księgarni — jestem pewna, że oczaruje Was od pierwszej strony. 



Wydawca - Wydawnictwo Albatros 
Data wydania - 23.11.2022
Liczba stron - 192 


Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu Albatros! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz