niedziela, 9 listopada 2014

Demi Lavato Book Tag

Demi Lavato Book Tag 


Ten rodzaj Tag'u przeczytałam na blogu Czytanie Moim Tlenem i bardzo mnie zaciekawił. Robert sam wymyślił ten Tag co czyni go jeszcze bardziej kreatywnym i niespotykanym. Ja również postanowiłam, zrobić taką notkę na moim blogu, gdyż też po części jestem fanką Demi, może nie taką wielką jak Robert, ale jednak. A więc tak, do rzeczy .. : 

1. Postać, która kierowała się miłością.. 
Hmm chyba ciężko mi wybrać taką postać. Pierwszą bohaterką, która przyszła mi do głowy była Janine z "Szansy na życie" . Kobieta do końca walczyła o córkę i jestem pewna, że kochała ją bezgranicznie. 

2. Bohater, który mimo wszystko dalej walczył... 
Wydaje mi się, że najbardziej odpowiednią osobą będzie Hazel z "Gwiazd Naszych Wina". Dziewczyna, chora na raka wiąż uśmiechnięta i dająca z siebie całą energię światu.. Jest niesamowita ! 

3. Bohater, którego uważasz za wojownika.. 
Myślę, że śmiało mogę tutaj podać za przykład Ninę z książki "Tatuaż z lilią" . Przeczytałam już 2 część serii Antilia i ta dziewczyna wiecznie z kimś walczy.. 

4. Książka dla której zarywałeś noce.. 
Hmm mówiąc szczerze takich książek nie było wiele. Może kilka.. Jedną z nich na pewno była powieść "Dotyk Julii" . Nie mogłam się oderwać od tej książki.. 

5. Książka, po której przeczytaniu nie mogłeś się pozbierać.. 
Ojejku.. Po głębszym zastanowieniu wiem, że zdecydowanie była to książka "Hopeless" .. Wprost nie do opisania, uczucia, które towarzyszyły mi podczas czytania jak i po skończeniu powieści. 

6. Książka która była błędem.. 
Hm było kilka takich powieści.. ale przytoczę tu jedną z ostatnich, które czytałam. "Cała nadzieja w Paryżu" .. noł comment . 

7. Historia z książki, którą chcielibyście przeżyć w prawdziwym życiu.. 
Myślę, że Harry Potter .! Kocham tą serię i mam do niej bardzo duży sentyment :) Każdy chciałby dostać list z Hogwartu <3 

8. Książka przyprawiająca o zawał serca.. 
Podam tutaj całą serię. "Słodkie Kłamstewka" Wybrałam akurat tę serię, ponieważ.. przyprawia mnie to o zawał serca, jak długo można prowadzić czytelnika przez historię bez zakończenia.. 

9. Książka dzięki, której uwierzyłeś w siebie.. 
Wymienię tutaj 1 książki; "Niezapominajka" i "W poszukiwaniu siebie" .. Hmm naprawdę dwie bardzo dobre książki, o dojrzewaniu i problemach. Bardzo mnie zmotywowały do działania.. 

10. Książka o której nie możesz zapomnieć... 
Hmm jedną z ostatnich takich książek jest.. "Powód by oddychać" . Książka bardzo mnie poruszyła .. 

11. Książka, która kochasz i nie obchodzi Cię co o tym sądzą inni .. 
HARRY POTTER ! Jest to co prawda cała seria, ale kocham ją i kocham Harrego i jest cudownie. Nikt tego nie zniszczy.. :) 

W związku, z tym, że niedawno ( dopiero po opublikowaniu tego postu) dowiedziałam się faktu dot, serii "  Book Tag " pragnę dodać, że pomysłodawczynią serii Book Tag jest Martha Oakiss :) 

4 komentarze:

  1. Ja nie chcę tu wiesz, czepiać się czegoś czy coś. Z tym, że książkowo-muzyczne tagi jakiś czas temu wymyśliłam, zaczynając od Mika Book Tag. Zamysł był taki, że ludzie komentują, jakie zespoły lubią i ja robię kolejne tagi z tymi zespołami. Niestety, niektórzy tego nie zrozumieli i zaczęli sami je robić. Ja tu nie chce jakiejś burzy robić czy coś. Ale byłoby mi miło, gdybyś wspomniała gdzieś tam, w notce, że jestem pomysłodawcą tej serii ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część,
      Nie umieściłam Cię w poście, bo szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, że to własnie Ty jesteś pomysłodawczynią tych wszystkich Book Tag'ów. Naprawdę nie miałam pojęcia.
      Demi Lavato Book Tag przeczytałam u Roberta na blogu, przeczyłam też tam, że wymyślił go sam i stąd własnie Jego blog umieściłam w notce. Powiem Ci, że takich różnych Book Tag'ów na wielu blogach jest bardzo dużo, i już tak naprawdę ciężko dojść kto co wymyślił. Jeśli poczułaś, się urażona to naprawdę przepraszam.

      Usuń
  2. Widzę, że mamy podobne gusta czytelnicze :)
    Zajrzyj do mnie
    www.recenzje-popkultury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wykonanie. Bardzo cieszę się, że go zrobiłaś :)

    Pozdrawiam,
    Robert :)
    http://czytanie-moim-tlenem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń