poniedziałek, 21 czerwca 2021

Wybierz mnie - Beth Garrod

 "WYBIERZ MNIE" - Beth Garrod 

Gorące lato, grecka wyspa, słońce na niebie – dla Meg wakacje nie mogły zapowiadać się lepiej! No, może trochę. Dziewczyna chciałaby zapomnieć o swoim pierwszym pocałunku, który był po prostu masakryczny. Dlatego wyznacza sobie misję: doświadczyć latem perfekcyjnego, filmowego, przyprawiającego o szybsze bicie serca pocałunku! Kiedy w jej życiu pojawia się więc trzech bardzo różnych chłopaków, wydaje się, że uda jej się osiągnąć cel. Droga do niego będzie jednak najeżona milionem kompromitujących sytuacji…

- opis Wydawcy 

Są takie momenty kiedy dość mam kryminałów i thrillerów, a na literaturę piękną po prostu nie mam siły. W takich chwilach z pomocą przychodzą książki młodzieżowe i romanse. "Wybierz mnie" to właśnie idealne połączenie tych dwóch gatunków. Książka z wściekle różowym grzbietem, która aż się prosi by zabrać ją na wakacje! 

Beth Garrod jest autorką serii, w skład której wchodzą książki "Super przypał" oraz "Jeszcze większy przypał". "Wybierz mnie" to książka nie związana z poprzednimi, a więc bez przeszkód można ją czytać w dowolnym momencie. Ja nie miałam okazji poznać wcześniej twórczości Beth Garrod, a więc fajnie się złożyło, że "Wybierz mnie" trafiła w moje ręce w odpowiednim czasie. Właśnie takiej książki potrzebowałam. 

Fabuła książki jest dosyć prosta, ot wakacyjny romans. Meg, nasza główna bohaterka podczas wymarzonych wakacji chce przede wszystkim odpocząć, opalić się i przeżyć najlepszy pocałunek wszechczasów. Wydaje się, że nic nie może pójść źle z takim nastawieniem. Gdy na horyzoncie zaczynają pojawiać się sylwetki trzech chłopaków - to znak, że cos jest na rzeczy. Życie Meg odrobinę się skomplikuje. 

"Wybierz mnie" to książka, od której nie oczekiwałam zbyt dużo, a jednak bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Nie jest to oczywiście powieść najwyższych lotów, ale w swoim gatunku jest dobra i bardzo zabawna. Ciekawy klimat tworzy miejsce fabuły - gracka wyspa usiana lekkim piaskiem i słońcem. Piękne niebieskie morze, leżak i sok w szklance z parasolką - czego chcieć więcej. Naprawdę miło czytało się książkę o tak przyjemnej pogodzie i aurze. "Wybierz mnie" to typowa książka dla nastolatków, ale jak widać nieco starszy czytelnik też może się dobrze bawić. Podczas lektury kibicowałam głównej bohaterce, czułam z nią więź i nie mogłam doczekać się zakończenia. Było zabawnie, ale też wzruszająco i romantycznie. 

Jeśli szukacie powieści, którą przeczytacie w dzień lub nawet w kilka godzin, która będzie niesamowicie przyjemna i relaksująca to "Wybierz mnie" będzie odpowiednie. Przy tej książce poczujecie nie tylko klimat Grecji, ale także odczujecie jak ubywa Wam kilka lat. 


Wydawca - Wydawnictwo YA! 
Data wydania - 2.06.2021
Liczba stron - 464 


Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu YA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz