środa, 15 lutego 2023

Uwięziona - B.A. Paris

 "UWIĘZIONA" - B.A. Paris 

Kiedyś


Amelie zawsze musiała sama o siebie zadbać. Ojciec osierocił ją, gdy była nastolatką, ale zanim wpadła w tryby opieki społecznej, udało jej się uciec i zacząć życie od nowa w Londynie. Poznała wpływowych przyjaciół i zdobyła pracę w redakcji luksusowego magazynu. Wkrótce zgodziła się poślubić jego właściciela, miliardera Neda Hawthorpe'a.


Ich związek dla obojga był układem, ale dla Amelie okazał się śmiertelnie niebezpieczną pułapką.


Teraz


Amelie budzi się w ciemnym pokoju bez okien. Nie ma pojęcia, dokąd ją zabrano i dlaczego. Kim są jej tajemniczy porywacze? I dlaczego czuje się w tym więzieniu bezpieczniejsza niż u boku swojego męża Neda?
- opis Wydawcy
 
B.A. Paris to autorka, której fanom thrillerów nie trzeba przedstawiać. Nie ukrywam, że bardzo ucieszyłam się na wieść o premierze jej najnowszej książki. Miałam nadzieję na świetną rozrywkę i inteligentną intrygę. Moje prośby zostały spełnione, a ja bawiłam się bardzo dobrze. 

"Uwięziona" to historia, którą poznajemy z dwóch perspektyw czasowych. W przeszłości, gdy Amelie jest młodą dziewczyną, która dopiero co przyjechała do Wielkiej Brytanii po śmierci ojca. Inne rozdziały to czas teraźniejszy, gdy Amelie zostaje porwana wraz z mężem Nedem i przetrzymywana wbrew jej woli. Czytelnik początkowo posiada niewiele informacji, dopiero wraz z upływem kolejnych stron dowiadujemy się więcej o samych bohaterach oraz ich historii. Na początku lektury czułam się lekko zdezorientowana, ale mając w pamięci poprzednie książki autorki miałam ogromną nadzieję, że fabuła szybko się rozkręci. Muszę przyznać, że po lekko mdłym początku szybko zaciekawiła mnie fabuła. Resztę książki przeczytałam w ekspresowym tempie. 

Najnowsza książka B.A.Paris to świetny thriller psychologiczny, który szybko się czyta, ale jednocześnie pozostaje z czytelnikiem na nieco dłużej. Historia Amelie to historia na pozór zwykła, która mogłaby przydarzyć się naszej koleżance, ale prawda okazuje się o wiele bardziej przerażająca. Z ogromnym zaangażowaniem śledziłam zarówno przeszłe jak i teraźniejsze losy bohaterki. B.A. Paris i sposób w jaki przedstawiła Amelie sprawił, że poczułam do niej przywiązanie. Przez to także bardzo mocno przeżyłam zakończenie, o którym długo nie mogłam zapomnieć. 

"Uwięziona" to połączenie intrygującej fabuły, lekkiego stylu oraz przywiązania do bohaterów przez co trudno jest odłożyć książkę przed jej zakończeniem. Bardzo polecam najnowszą pozycję B.A. Paris nie tylko fanom autorki, ale wszystkim, którzy potrzebują mocnego, ale jednocześnie dobrze skonstruowanego thrillera. 


 
Wydawca - Wydawnictwo Albatros
Data wydania - 25.01.2023
Liczba stron - 350 


Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Albatros 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz