poniedziałek, 4 sierpnia 2014

♣ 2 stosik

♣ 2 stosik ! 


Dziś przedstawię Wam, kilka książek, z którymi spędzę następne dni. Jest to mój 2 stosik opublikowany na blogu, ale jest on dla mnie o wiele ważniejszy niż ten poprzedni. Dzieje się tak z tego względu, iż są w nim książki recenzenckie. WoW, WoW moje pierwsze :) Uwierzcie mi naprawdę super uczucie, że ktoś zgodził się na współpracę. Piękna myśl, że jednak są ludzie którym podobają się moje recenzję a mam nadzieję, że takich osób będzie coraz więcej. Dla mnie, jako blogerki najbardziej liczycie się Wy, czyli moim czytelnicy. Dla mnie każdy komentarz jest na wagę słowa, bo to świadczy o tym, że czytacie moje recenzje. A o to przecież mi chodzi. No, ale już dobrze, dobrze nie zanudzam Was więcej, przejdźmy do 2 stosiku : 




  1. "Druga Szansa" - Katarzyny Bereniki Miszczuk. O tej książce przeczytałam na którymś z blogów, które regularnie czytam, miała tam bardzo dobrą opinię. Poszukałam jeszcze w internecie więcej informacji o tej pozycji no i tak mnie zaciekawiła, że złożyłam zamówienie i oto jest, moja książeczka :) 
  2. "Autokar do nieba", "Nie pytaj mnie o Rose" oraz "Wszyscy jesteśmy Sterowani"  - Pawła Olearczyka. Są to książki, które otrzymałam po napisaniu e-maila do Pana Pawła, który jak widać zainteresował się moim blogiem i dzięki niemu wydawnictwo Novaeres przysłało mi te książki. Jestem bardzo szczęśliwa, jak wiadomo moje pierwsze egzemplarze do recenzji, mam nadzieję, że teraz mój blog będzie rozwijał się jeszcze lepiej i szybciej. 
  3. " Kuzynki" - Andrzeja Pilipiuka. Może nie uwierzycie, ale tę książkę dostałam na Gwiazdkę 2013, od tego czasu minęło kilka miesięcy a ja wciąż jeszcze do niej nie zajrzałam. Teraz zmierzam zająć się tą pozycją, może się do niej przekonam. Taką mam przynajmniej nadzieję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz