czwartek, 4 czerwca 2020

Blizna - Alice Broadway

"BLIZNA" - Alice Broadway 



W Tuszu Leora nauczyła się, że wszystko, w co do tej pory wierzyła, było się iluzją. Zdarzenia w Iskrze pokazały jej, że każda historia ma dwie, często nieoczywiste, strony. Teraz Leora ma już dość nauki – chce stworzyć swoją własną historię.


Zaskakujący finał bestsellerowej trylogii „Księgi Skór” opowiada o tym, jak młoda i niepokorna dziewczyna próbuje połączyć swoją przeszłość z przyszłością, a przy tym wszystkim odkrywa, że niektóre problemy nie mają prostych rozwiązań.
- opis Wydawcy 



Po "Tuszu" i "Iskrze" przyszedł czas na trzeci tom serii Księgi Skóry czyli "Bliznę". Jestem jedna z tych osób, które przez to, że zwlekały z czytaniem drugiego tomu to mogą teraz cieszyć się lekturą obydwóch tomów na raz. To zadziwiające jak człowiek docenia takie rzeczy jak to, że nie trzeba czekać rok na kolnym tom ulubionej. 

W "Tuszu" się zakochałam, a "Iskra" sprawiła, że w mojej głowie pojawiło się wielkie "buum!". Byłam ciekawa jak przy tym wszystkim wypadnie "Blizna" czy będzie spokojnym zakończeniem trylogii, czy może autorka przygotowała dla nas coś naprawdę dużego. Ogromnym plusem tego typu książek jest możliwość obserwowania jak zmienia się główna bohaterka. Po przeczytaniu "Blizny" zauważyłam ogromną różnicę w zachowaniu i sposobie bycia Leory, która dzięki wszystkim przygodom zdobyła ogromne doświadczenie. W ostatniej części pokazała ona, że potrafi wszystko to mądrze wykorzystać. 

Moim zdaniem w porównaniu do "Iskry" ta część była bardziej spokojna i nastawiona na budowanie silnej i pewnej siebie bohaterki. Bardzo mi się to podobało, ponieważ w końcu miałam okazję poznać Leorę taką, jaką sobie ją wyobrażałam zaczynając czytać pierwszy tom. Poza tym w "Bliźnie" wszystko układa się w całość, poprzednie wydarzenia i sytuacje nabierają pewnego scalonego charakteru. Niesamowicie mi się to podobało, przemiana bohaterki i akcja, która nabiera prawdziwie głębokiego sensu. Nie można jednak nie wspomnieć o tym, że "Blizna" jako ostatni tom jest nie tylko ogniwem scalającym, ale także czymś bardzo brutalnym. Bohaterowie zmieniają obozy i czytelnik sam już nie wie jak to się może zakończyć. Dzięki temu do samego końca czułam ciekawość i zaangażowanie w tę niezwykłą historię. 

Myślę, że "Blizna" spodoba się fanom serii, jest moim zdaniem dobrym zakończeniem i czymś na co warto było czekać. Zachęcam Was do sięgnięcia najpierw po "Tusz", a potem po drugi i trzeci tom. Ta historia jest na tyle magiczna i pełna nietuzinkowego klimatu, że naprawdę warto się z nią zapoznać. 


Wydawca - Wydawnictwo We Need YA
Data wydania - 20.04.2020
Liczba stron - 296
Cykl - Księgi skór [3]

Za egzemplarz książki bardzo dziękuję Wydawnictwu We Need YA! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz