piątek, 21 kwietnia 2017

Cześć! Jestem Avery



Cześć. Witam serdecznie wszystkich zebranych na mojej najwspanialszej imprezie urodzinowej wszech czasów! Mam nadzieję, że będziecie bawić się równie super jak ja! Przygotowałam dla Was na ten wieczór masę fajnych zabaw i oczywiście jeszcze więcej głośniej muzyki. Wizyta na tysięcznym piętrze Wieży to nie jedyna atrakcja jaka Was czeka (choć nie powiem, dla niektórych to może być pierwsza i ostatnia wizyta tutaj, a więc bawcie jest dobrze i róbcie masę zdjęć na pamiątkę). Dobrze zapamiętajcie tę datę! To są moje urodziny i wszystko ma być najlepsze. A więc telefony w dłoń i czas zacząć naszą zabawę. 
Ale, ale... zanim oddacie się bez reszty szalonemu duchowi tego wieczoru, mam dla Was kilka ciekawostek z śród-Wieży! 
Znacie Ledę? No oczywiście, że tak bo któż jej nie zna? Piękna, inteligentna, utalentowana i niesamowicie skryta. Do tej pory była moją najlepszą przyjaciółką, ale nawet ja nie wiem co robiła podczas ostatnich wakacji. Gdzie się podziewała nasza mała baletnica? Czyżby Leda miała swój mały sekret? Wielu z nas zapewne zauważyło, że w ostatnich miesiącach nasza koleżanka była bardzo skołowana, lekko zaprawiona. Skąd u niej takie zachowanie? Tak grzecznej i poukładanej dziewczynce pewnych rzeczy nie wypada. Czyżby życie wyrwało się jej spod kontroli?  Ehh a gdzie jest teraz? Leda!!? Czy jesteś na tej sali? Coś mi się wydaje, że naszej drogiej Ledy nie ma dziś na moich urodzinach. Jak mogła odpuścić sobie najgorętszą imprezę roku? 
Cóż mówi się trudno i żyje dalej. Bawcie się dobrze! 
Całuski ;* 

- Wasza Avery.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz