niedziela, 23 kwietnia 2017

Pozdrawiam - Rylin


TYSIĄC PIĘTER 
PREMIERA : 26 KWIETNIA 2017 


Chyba jestem tu ostatnia, ale i tak cieszę się, że mnie oglądacie. Nazywam się Rylin Myers i mam dość ciężkie życie. Tak, dobrze słyszycie, nie każdy w Wieży żyje sobie jak w obłoczku, na chmurce. Ja codziennie muszę martwić się o swój byt, o niezapłacone mieszkanie i raty w banku. Robię co mogę, ale przecież jestem tylko młodą dziewczyną. Zadziwiające jak bardzo zróżnicowane jest społeczeństwo w Wieży. 
Czasami chciałabym zamienić się z Avery. Na pewno wiecie o kim mówię, ona jest cudowna. Każdy ją zna i lubi, a co najważniejsze żyje (prawie) jak księżniczka. Jej mieszkanie znajduje się na tysięcznym piętrze w Wieży. Wiecie co to oznacza? - jej rodzicie są niewyobrażalnie majętni. Ehh chyba wiele osób chciałoby się zamienić z Avery i pomieszkać w jej penthouse. Jednak od czasu gdy wrócił Atlas - brat Avery, dziewczyna wydaje się być dziwna. Jest jakaś niespokojna i nieobecna. Zawsze mieli ze sobą dobry kontakt, a więc o co tu chodzi? 
- Wasza Rylin! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz