sobota, 22 kwietnia 2017

Hej, jestem Eris

PREMIERA : 26 KWIETNIA 2017


Cześć Wam! 
Właściwie sama nie wiem od czego zacząć. Słyszeliście już wypowiedzi moich koleżanek. Każdy z Was już wie, że mieszkam w Wieży czyli gigantycznej budowli, która zawiera w sobie więcej miasteczek niż całe Stany Zjednoczone (chyba ;)). Co się tu znajduje? - wszystko;  bogate dzielnice z mega Galeriam, a nieco niżej biedniejsze obszary. Im kto bogatszy i bardziej wpływowy tym wyżej w Wieży mieszka. Ja mam nie najgorzej, bo moje piętro to 985, a przynajmniej tak było do wczoraj.. 
 Cóż zrobić? Najlepiej pójść na jedną z słynnych imprez u Corda. Czeka mnie fantastyczna noc i zabawa do białego rana. Musimy jednak nieco uważać, aby nasza droga koleżanka Rylin Myers nie nadwyrężyła jutro swoich sił podczas sprzątania po imprezie. Upss to miała być tajemnica, zresztą jedna z wielu jakie krążą po Wieży. 
Idę się szykować (póki jeszcze mogę korzystać z takiego przywileju jak łazienka bez obecności stawonogów i Bóg wie czego jeszcze!). 
Całuski! 
- Eris  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz