czwartek, 20 kwietnia 2017

Witaj. Mam na imię Leda



Witaj Drogi Czytelniku. Miło mi, że zdecydowałeś się obejrzeć właśnie mój feed. Chciałabym Ci opowiedzieć o moim życiu i moich znajomych z Wieży. Każdy z nas lubi garść niezobowiązujących ploteczek, czyż nie? 
Mogłoby się wydawać, że moje życie jest cudowne i beztroskie. Jednak to tylko pozory, jak zdjęcia i filmiki na hologramach. Każdy je może zobaczyć i pozazdrościć mi. Nikt nie zna prawdy o tym przez co przeszłam w ostatnich miesiącach. A teraz jeszcze ten chłopak.. Dawno temu złamał mi serce, a ja nawet nie potrafiłam go znienawidzić. Pojawił się znowu w moim życiu, wracając do Wieży po roku podróży jaką podobno odbywał. Kto wie gdzie tak naprawdę był i co robił? A ja wciąż coś do niego czuję i chyba nie ja jedna.. 
Życie jest do bani. 
Każdy z Nas ma trochę przekichane. Na przykład taka Eris.. Wydawałoby się, że ma wszystko (podobnie jak ja). Okazuje się jednak, że tajemnice rodziców z przeszłości mogą nieźle wywrócić jej świat do góry nogami. Co teraz z nią będzie? Czy nie lepiej odejść z Wieży niż zniżyć się do obskurnego mieszkania na 103 piętrze? 
Zobaczymy co przyniesie los, a teraz zapraszam Was do Wieży. 

- Kochająca Leda 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz